środa, 11 lipca 2012

"Miłość"

 

X.O.X.O
Z dzisiejszym dniem słowo miłość nabrało dla mnie nowego znaczenia.
Pierwszy raz osiągnąłem "całkowite szczęście" które daje nam bliskość osoby której potrzebujemy.
Zgaduję że znów będę musiał wam to udowodnić i przytoczyć następną historię.

'Dziś był pierwszy dzień tego czego najbardziej mi brakowało, a zarazem  mogło by już tak zostać na zawsze.
Dzień jak co dzień, wstając z myślą że coś ciekawego mogło by się wydarzyć  wstałem ubierając się w pośpiechu.
Ku memu zaskoczeniu mój świat wywalił się do góry nogami , stało się coś na co tak bardzo długo czekałem.
Otrzymałem wszystko co potrzeba jest człowiekowi do pełni "szczęścia" .
Dwoje zakochanych ludzi wzbudzających w sobie uczucie i pożądanie do szaleństwa , czy może być coś piękniejszego. ?
Tutaj wszystko się zaczyna...
Tutaj słowo "miłość" nabiera nowego znaczenia..
Zakochana para po spotkaniu wraca do domu.
Godzina 2 nad ranem , nie mogą przestać o sobie myśleć.
Nie śpią całą noc aby z samego rana spędzić ze sobą najpiękniejszy dzień w życiu.
Każdy pocałunek , każdy dotyk był bardziej pożądany niż kiedykolwiek .
Każdy problem znikł, w porównaniu do tego co się pojawiło.
Dodając do tego uczucie mamy coś czego tak trudno jest znaleźć w dzisiejszym świecie którym rządzi pieniądz i rozpusta.
Ktoś kto mówi że miłości nie ma , widocznie jej jeszcze nie zaznał.
Mając własne "uzależnienie" przy boku świat staje się piękniejszy tylko trzeba go pielęgnować. 
Lepiej być głupim z miłości , niż oszaleć bez niej.



Gossip Boy 26

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz